Blog

Ιστότοπος Πληροφορικής και δραστηριοτήτων STEAM

Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου

Μαθησιακοί στόχοι Κατανόηση της έννοιας του αλγορίθμου και των σταδίων επίλυσης προβλημάτων με χρήση υπολογιστή. Γνωριμία με τις γλώσσες προγραμματισμού και τη συγγραφή κώδικα. Εξοικείωση με το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch. Γνωριμία με βασικές προγραμματιστικές τεχνικές. Συλλογή και επεξεργασία πολυμεσικού υλικού, σύνθεση και δημιουργία. Ανάπτυξη απλών σεναρίων. Υλοποίηση απλών παιχνιδιών. Μέθοδοι διδασκαλίας Προγραμματισμός μέσα από ολοκληρωμένα παραδείγματα με χρήση Φύλλων Εργασίας που υλοποιούνται και συμπληρώνονται από τους μαθητές. Μικρά προγράμματα και έργα ελεύθερου θέματος που οι μαθητές υλοποιούν στο σπίτι, υποβάλλουν ηλεκτρονικά και παρουσιάζουν οι…
Read more

Hello world!

Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!