Skip to content
Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου
Μαθησιακοί στόχοι
- Κατανόηση της έννοιας του αλγορίθμου και των σταδίων επίλυσης προβλημάτων με χρήση υπολογιστή.
- Γνωριμία με τις γλώσσες προγραμματισμού και τη συγγραφή κώδικα.
- Εξοικείωση με το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch.
- Γνωριμία με βασικές προγραμματιστικές τεχνικές.
- Συλλογή και επεξεργασία πολυμεσικού υλικού, σύνθεση και δημιουργία.
- Ανάπτυξη απλών σεναρίων.
- Υλοποίηση απλών παιχνιδιών.
Μέθοδοι διδασκαλίας
- Προγραμματισμός μέσα από ολοκληρωμένα παραδείγματα με χρήση Φύλλων Εργασίας που υλοποιούνται και συμπληρώνονται από τους μαθητές.
- Μικρά προγράμματα και έργα ελεύθερου θέματος που οι μαθητές υλοποιούν στο σπίτι, υποβάλλουν ηλεκτρονικά και παρουσιάζουν οι ίδιοι στην τάξη.
- Συμβουλευτική υποστήριξη και επίδειξη (μόνο εάν κριθεί απαραίτητη) από το διδάσκοντα.
- Σύντομες διαλέξεις/παρουσιάσεις με χρήση πολυμέσων.
Προτεινόμενα συγγράμματα
Tags: Γ Γυμνασίου