Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου

Ιστότοπος Πληροφορικής και δραστηριοτήτων STEAM

Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου

Μαθησιακοί στόχοι

  • Κατανόηση της έννοιας του αλγορίθμου και των σταδίων επίλυσης προβλημάτων με χρήση υπολογιστή.
  • Γνωριμία με τις γλώσσες προγραμματισμού και τη συγγραφή κώδικα.
  • Εξοικείωση με το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch.
  • Γνωριμία με βασικές προγραμματιστικές τεχνικές.
  • Συλλογή και επεξεργασία πολυμεσικού υλικού, σύνθεση και δημιουργία.
  • Ανάπτυξη απλών σεναρίων.
  • Υλοποίηση απλών παιχνιδιών.

Μέθοδοι διδασκαλίας

  • Προγραμματισμός μέσα από ολοκληρωμένα παραδείγματα με χρήση Φύλλων Εργασίας που υλοποιούνται και συμπληρώνονται από τους μαθητές.
  • Μικρά προγράμματα και έργα ελεύθερου θέματος που οι μαθητές υλοποιούν στο σπίτι, υποβάλλουν ηλεκτρονικά και παρουσιάζουν οι ίδιοι στην τάξη.
  • Συμβουλευτική υποστήριξη και επίδειξη (μόνο εάν κριθεί απαραίτητη) από το διδάσκοντα.
  • Σύντομες διαλέξεις/παρουσιάσεις με χρήση πολυμέσων.

Προτεινόμενα συγγράμματα

Tags:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *